جملک
جملک

جملک عاشقانه


دلم یک بغل " تو " را می خواهد.

دلم یک بغل " تو " را می خواهد.




که به جای تلاقی نگاه و سعی بر گریز بی امان



مرا به اسم کوچکم صدا بزنی !



و برای دقایقی نه چندان کوتاه



به یک دونفره دوست داشتنی دعوتم کنی ،



مرا تنگ در آغوش بکشی



" آنقدر که نفسم را در نفست پیدا نکنم "



کمی عقبم ببری



به چهره ام خیره شوی ،



و بی اختیار



یک لب کشـــــــــدار از من فرو ببری



همین !

 



نظرات شما عزیزان:

mahan
ساعت16:26---21 خرداد 1393
سلام پریناز وبت عالی . واقعا زیباس
پاسخ:ممنون از نظرتون چشمات قشنگ میبینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,

  توسط پری فرشچیان  |
 

 



سلام و خوش آمديدبه كلبه تنهايي من
pariroyayi20@gmail.com


 

 

 درد دل
 نفسم!
 كلبه...
 کمـــ کمـــ
 افسوســ...
 دلم یک بغل " تو " را می خواهد.
 LOVE
 *مشترکــــ مورد نظر...*
 بیــ انکه بدانمــ
 میریــ...
 تنها ماندم
 دوستت دارم
 سختی...
 LoVe
 خدایا
 معین
 شترمرغ
 قلب من
 عاشقانه

 

اسفند 1395
دی 1395
دی 1394
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393

 

پری فرشچیان
الي

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جملک و آدرس  pariroyayi20.LXB.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته .

در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار

 در سایت ما قرار میگیرد.قربووووونتون 





چیـ♥ـزایـ دختـ♥ـرونهـ
سایت محشـــــــــــر
چت روم محشــــــــر
چت روم ققنوس
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

 

عاشقانه
“ɮǝֆȶ ოყ ℒ♡౮ҽ”
**شب پر ستاره**
ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 21144
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1


وقت بخیر

كد ماوس

کد حرکت متن دنبال موس


دریافت کد بنر گوشه ای فلش

دریافت کد

دریافت کد

دریافت کد

دریافت کد

دریافت کد

دریافت کد

دریافت کد

کد هدایت به بالا